Jak zrušit videokonzultaci s lékařem?
Pokud Vám nevyhovuje termín nebo se náhle nemůžete videokonzultace zúčastnit, prosím, zrušte videokonzultaci tím, že kliknete na odkaz pro zrušení videokonzultace, který jste obdrželi v emailu.
Druhou variantou pro zrušení videokonzultace je použití platformy https://telemedicina.fnol.cz , kde zvolíte „Kalendář událostí“, kliknete na daný den, kdy má probíhat videokonzultace, kliknete na danou schůzku v pravém sloupci a následně zvolíte „Zrušit“ viz. Následující videonávod.
Odkaz na video Jak zrušit videokonzultaci s lékařem
Jak zažádat o videokonzultaci?
O videokonzultaci zažádáte tak, že se přihlásíte do systému přes stránku https://telemedicina.fnol.cz , kde zadáte své uživatelské jméno - login (email, pod kterým jste se zaregistrovalo nebo Vás zaregistroval zdravotnický pracovník) a na hlavní stránce s názvem „Přehled“ kliknete na „Zažádat o schůzku“, kde vyplníte název žádosti a popíšete problém, kvůli kterému se chcete spojit s lékařem. Nakonec navrhnete datum, kdy by Vám vyhovovalo, aby se videokonzultace uskutečnila – toto datum není definitivní Konečné datum, kdy se bude konat videokonzultace Vám přijde emailem (lékař datum potvrdí nebo navrhne nové datum.
Vzor emailu s potvrzením videokonzultace
Jak se připojit k videokonzultaci?
K videokonzultaci s lékařem se můžete připojit dvěma způsoby. Jedním ze způsobů je prostřednictvím odkazu, který jste obdrželi emailem, kde kliknete na odkaz pro přímé připojení k videokonzultaci a následně vyčkáte připojení lékaře - viz následující odkaz.
Druhou možností, jak se připojit k videokonzultaci je prostřednictvím portálu https://telemedicina.fnol.cz , kde zadáte své uživatelské jméno - login (email, pod kterým jste se zaregistrovali nebo Vás zaregistroval zdravotnický pracovník) a heslo. Po přihlášení na hlavní stránce s názvem „Přehled“ kliknete na „Další konzultace“ v pravém rohu obrazovky a automaticky budete připojeni v novém okně k videokonzultaci, kde počkáte na připojení lékaře. Pokud se v novém okně objeví hláška, zdali chcete serveru meet.fnol.cz povolit používání webkamery a mikrofonu, klikněte na povolit. Poté zkontrolujte, zdali máte zapnutý mikrofon a kameru v dolní části obrazovky. Ikona mikrofonu a videokamery nesmí být přeškrtnutá.
Kde si stáhnout prohlížeč Mozilla Firefox nebo Google Chrome?
Nefunguje mi kamera, mikrofon nebo zvuk
V případě, že Vám nefunguje kamera nebo mikrofon, prosím zkontrolujte, zdali je máte správně nastavené – viz. následující video
Pokud Vám nefunguje zvuk, zkontrolujte přes ikonu hlasitosti v pravém dolním rohu, že máte správně zvolen výstup pro zvuk a případně přepněte na jiný výstup.
Jak si mohu objednat léky?
Léky je možné objednat po přihlášení do platformyhttps://telemedicina.fnol.cz pod Vaším uživatelským jménem/login (email, pod kterým jste se zaregistrovali nebo Vás zaregistroval zdravotnický pracovník) a heslem. Následně kliknete na „Objednat léky“ a do pole „Vybrat lék“ začnete psát název léku. Dle názvu léku začnou vyskakovat varianty léku a kliknutím zvolíte lék, který chcete předepsat a následně na „Přidat do seznamu“ a lék se přesune do pole „Seznam objednávky“, kde můžete upravit množství, resp. počet balení léku. V poznámce můžete uvést doplňující informace k objednávce, jako např. na kolik dní Vám vyjdou stávající léky apod. Následně kliknete na „Odeslat požadavek“.
V případě, že jste omylem zvolili jiný lék, klikněte na červené tlačítko „odstranit“ a proveďte znovu výběr léku.