Nahlásit chybu

ČASTÉ DOTAZY

Jak zrušit videokonzultaci s lékařem?

Pokud Vám nevyhovuje termín nebo se náhle nemůžete videokonzultace zúčastnit, prosím, zrušte videokonzultaci tím, že kliknete na odkaz pro zrušení videokonzultace, který jste obdrželi v emailu.

Druhou variantou pro zrušení videokonzultace je použití platformy https://telemedicina.fnol.cz , kde zvolíte „Kalendář událostí“, kliknete na daný den, kdy má probíhat videokonzultace, kliknete na danou schůzku v pravém sloupci a následně zvolíte „Zrušit“ viz. Následující videonávod.

Odkaz na video Jak zrušit videokonzultaci s lékařem

Jak zažádat o videokonzultaci?

O videokonzultaci zažádáte tak, že se přihlásíte do systému přes stránku https://telemedicina.fnol.cz , kde zadáte své uživatelské jméno - login (email, pod kterým jste se zaregistrovalo nebo Vás zaregistroval zdravotnický pracovník) a na hlavní stránce s názvem „Přehled“ kliknete na „Zažádat o schůzku“, kde vyplníte název žádosti a popíšete problém, kvůli kterému se chcete spojit s lékařem. Nakonec navrhnete datum, kdy by Vám vyhovovalo, aby se videokonzultace uskutečnila – toto datum není definitivní Konečné datum, kdy se bude konat videokonzultace Vám přijde emailem (lékař datum potvrdí nebo navrhne nové datum.

Vzor emailu s potvrzením videokonzultace

Jak se připojit k videokonzultaci?

K videokonzultaci s lékařem se můžete připojit dvěma způsoby. Jedním ze způsobů je prostřednictvím odkazu, který jste obdrželi emailem, kde kliknete na odkaz pro přímé připojení k videokonzultaci a následně vyčkáte připojení lékaře - viz následující odkaz.

Druhou možností, jak se připojit k videokonzultaci je prostřednictvím portálu https://telemedicina.fnol.cz , kde zadáte své uživatelské jméno - login (email, pod kterým jste se zaregistrovali nebo Vás zaregistroval zdravotnický pracovník) a heslo. Po přihlášení na hlavní stránce s názvem „Přehled“ kliknete na „Další konzultace“ v pravém rohu obrazovky a automaticky budete připojeni v novém okně k videokonzultaci, kde počkáte na připojení lékaře. Pokud se v novém okně objeví hláška, zdali chcete serveru meet.fnol.cz povolit používání webkamery a mikrofonu, klikněte na povolit. Poté zkontrolujte, zdali máte zapnutý mikrofon a kameru v dolní části obrazovky. Ikona mikrofonu a videokamery nesmí být přeškrtnutá.

Kde si stáhnout prohlížeč Mozilla Firefox nebo Google Chrome?

Prohlížeč Google Chrome je možné stáhnout na následujícím odkaze:

https://www.google.com/intl/cs_CZ/chrome/

Prohlížeč Mozilla Firefox je možné stáhnout na následujícím odkaze:

https://www.mozilla.org/cs/firefox/new/

Nefunguje mi kamera, mikrofon nebo zvuk

V případě, že Vám nefunguje kamera nebo mikrofon, prosím zkontrolujte, zdali je máte správně nastavené – viz. následující video

Pokud Vám nefunguje zvuk, zkontrolujte přes ikonu hlasitosti v pravém dolním rohu, že máte správně zvolen výstup pro zvuk a případně přepněte na jiný výstup.

Jak si mohu objednat léky?

Léky je možné objednat po přihlášení do platformyhttps://telemedicina.fnol.cz pod Vaším uživatelským jménem/login (email, pod kterým jste se zaregistrovali nebo Vás zaregistroval zdravotnický pracovník) a heslem. Následně kliknete na „Objednat léky“ a do pole „Vybrat lék“ začnete psát název léku. Dle názvu léku začnou vyskakovat varianty léku a kliknutím zvolíte lék, který chcete předepsat a následně na „Přidat do seznamu“ a lék se přesune do pole „Seznam objednávky“, kde můžete upravit množství, resp. počet balení léku. V poznámce můžete uvést doplňující informace k objednávce, jako např. na kolik dní Vám vyjdou stávající léky apod. Následně kliknete na „Odeslat požadavek“.

V případě, že jste omylem zvolili jiný lék, klikněte na červené tlačítko „odstranit“ a proveďte znovu výběr léku.